Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

 

For at hjælpe dig med at forstå vores produkter og tjenester bedre og for at muliggøre en enkel og sjov brugeroplevelse, har vi samlet en liste over ofte stillede spørgsmål med svar. I tilfælde af at dit specifikke spørgsmål eller bekymring ikke behandles nedenfor, er du velkommen til at kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) for et hurtigt svar, eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Hvordan vil min digitale kode blive leveret?

Svar. Når din betaling er blevet gennemført, vil din digitale kode vil blive sendt til den e-mailadresse, du angav, da du udfyldte formularen for din foretrukne betalingsmetode.

Spørgsmål. Hvor lang tid vil det tage, inden jeg modtager min digitale kode?

Svar. Du vil modtage dit digitale kode inden for et par sekunder, efter vi har modtaget din betaling.

Spørgsmål. Jeg har ikke modtaget min digitale kode! Hvad gik der galt?

Svar. Forudsat at din betaling blev gennmeført, kunne en af to ting være sket med din digital kode.
    1. Din kode kan være blevet leveret til din 'Spam-mappe'. Hvis ja, skal du markere den som 'Ikke spam' for at sikre, at fremtidige digitale koder bliver modtaget korrekt.

    2. Den e-mailadresse, du angav, var forkert. Hvis dette er tilfældet, skal du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Er de digitale koder, du sælger lovlig?

Svar. Ja, alle vores digitale koder er 100% lovlige, da de kommer fra autoriserede forhandlere.

Spørgsmål. Hvorfor er jeres digitale koder, billigere end på andre hjemmesider?

Vi leverer nogle af spilbranchens billigste digitale koder, fordi vi køber dem i store mængder fra licenserede distributører. Som en "webshop", der udelukkende sælger digitale koder, er der ingen fragtomkostninger eller håndteringsgebyrer for vores kunder.

Spørgsmål. Hvordan kan jeg stole på jer?

Svar. Vores webshop er medlem af Webshop Trustmark Foundation – Verdens mest udbredte og betroede Trustmark for butikker, der tilbyder produkter og tjenester via internettet. Ud over det overholder vi de love og regler, der er fastsat af Webshop Trustmark Foundation, Vi tilføjer et dobbelt lag af beskyttelse ved at kryptere dine personlige oplysninger under betalingsprocessen via en sikker HTTPS-forbindelse.

Spørgsmål. Hvilken konsol/platform er min digitale kode kompatibel med?

Svar. Du kan finde oplysninger om kompatibiliten af en digital kode på den tilsvarende kode-hjemmeside. Hvis du stadig er usikker på kodernes specifikationer, bedes du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) før du foretager dit køb eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Hvordan kan jeg aktivere min digitale kode?

Svar. For en trin-for-trin guide til hvordan du aktiverer din digitale kode, kan du se på vores , hvordan det fungerer side

Bemærk, at hver digital kode udgiver har sin egen kode-indløsnings proces. I tilfælde af, du er usikker på, hvordan du indløser din digitale kode, skal du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Min kode er ugyldig eller fungerer ikke, hvad kan jeg gøre?

Svar. For alle klager over 'ugyldige koder', skal du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Mit gavekort og / eller medlemskode er 'region låst', hvordan løse jeg dette?

De fleste gavekort og medlemskaber er region låst og/eller valutaspecifik så skal du sørge for at kontrollere produktets billede og beskrivelse omhyggeligt, før du køber. Hvis du kontakter vores supportmedarbejdere vil de hjælpe med at klarlægge problemet og informere dig om mulige løsninger. Du kan kontakte dem via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Kan jeg få min digitale kode leveret til min hjemmeadresse?

Svar. Nej, desværre kan du ikke få din digitale kode leveret hjem til dig. Vi sælger kun digitale produkter, der er tilgængelige online, og leveres digitalt til din e-mailadresse ved køb.

Spørgsmål. Jeg forsøger at bestille en ordre, men syntes ikke jeg kommer til betalingssiden, kan I hjælpe mig?

Svar. Dette sker typisk, når du vælger betaling med kreditkort. Mange banker foretager en sikkerhedskontrol, når du foretager en betaling online, for at forhindre kreditkortsvindel og/eller tyveri. Dette sker som regel for at beskytte interesserne for deres kunder og som ofte fører det til irriterende, men nødvendige forhindringer, hvis du fuldføre en betaling online. For at hjælpe med at løse dette skal du straks kontakte din bank og kontrollere, at det faktisk var dig, der forsøgte at foretage betalingen og bede dem om at godkende det.

Spørgsmål. Jeg forudbestilte et spil, men modtog ikke koden?

Svar. Levering af forudbestillede spilkoder afhænger af udgivelsesdatoen af spillet (Kontroller spillets udgivelsesdato på produktsiden for en forventet leveringstid). Der er dog tidspunkter, hvor din kode måske allerede er tilgængelig for dig, men du kan ikke aktivere det, før det nævnte spil udgives af dets udgiver på markedet.

Hvis et spil allerede er frigivet, og du ikke har modtaget din kode eller ikke kan aktivere den, bedes du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) før du foretager dit køb eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Jeg har ved et uheld købt den forkerte vare. Kan jeg byte den eller få en refusion?

Svar. Hvis du uheldigvis har købt et forkert produkt, bedes du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) før du foretager dit køb eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

For bekymringer og forespørgsler, som vi ikke har dækket af ovenstående FAQ, er du velkommen til at kontakte vores Live Chat kundesupport team, der er tilgængelig 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. Besøg vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.